Kondiční trénink pro spalování [Trénink týdne č. 7]

Už se těšíš na další trénink? Až si opět dáš do těla a pořádně ho rozproudíš? Tak tady je!

Pro dnešní týden je pro Tebe připraven kondiční trénink pro spalování. Správně, znamená to, že se u toho trochu zadýcháš. Tento typ tréninku je skvělým doplňkem k posilovacím tréninkům pro efektivním odbourání tuků, zformování postavy, posílení celého těla a samozřejmě i zvýšení Tvé kondice.

A když vyrazíš cvičit ven, jako bonus si parádně vyčistíš hlavu. Zkrátka změníš prostředí, zbavíš se stresu, podpoříš mozkovou činnost a soustředění a taky zlepšíš spánek. A víš, že venku na čerstvém vzduchu můžeš podat lepší výkon než uvnitř, zvlášť u delších tréninků?

Nejdřív je ale potřeba důkladně se rozcvičit, protáhnout a zahřát, obzvlášť v chladném počasí.
Poté nás čekají dvě 4 minutové supersérie, tedy série 4 cviků hned po sobě, každý po jedné minutě. Pauza bude jen mezi první a druhou supersérií. Celkem tedy budeme makat 4 minuty v kuse – to vypadá jako sranda, ne? Tak do toho!

  • Začínáme jednoduchým cvikem, který už asi všichni známe – skákací panáky. Nebojíme se zvýšit jejich frekvenci na svoje maximum.
  • Nemáš rád angličáky? Pak tu mám jejich příjemnější alternativu bez kliku a výskoku – dřepy do vzporu. Pozor! Zpevni střed těla, ať se neprohýbáš v bedrech.
  • Pokračujeme vysokými koleny. Ale opravdu vysokými, žádné šmatlání u země. Tady se pozná, kdo to bere vážně.
  • A přichází poslední cvik, který málo kdo zná – předpažování z podřepu. U tohoto cviku krásně zapojíme nejen stehna a záda ale i lýtka.

Na konci čtvrtého cviku nás čeká minutová pauza a zasloužený odpočinek. A co následuje po pauze? No přeci ještě jedna 4 minutová supersérie!

VIDEO: Kondiční trénink pro spalování

Věřím, že začátečníkům to bude stačit. Nicméně pokročilí nejspíš nebudou mít dost… Tak si to dej celé ještě jednou, když Ti zbydou síly!

A jestli chceš něco ostřejšího na ven, podívej se na článek k tréninku týdne č. 3.

Jak se Ti dnešní trénink povedl? Napiš mi to do komentářů. Třeba tím namotivuješ i ostatní. Jinak se těš na příští týden a další trénink týdne nebo se rovnou přihlaš do mého osvědčeného fitness programu Výzvy 21 dní + 9 týdnů pokračování a změň svou postavu jednou pro vždy! Díky za Tvou podporu a komentáře!

About Tomáš Jehlička

Tomáš Jehlička je fitness trenér a autor online fitness programu Výzva 21 dní a portálů Cvičení doma a Trenér online. Tomáš je zakladatelem společnost GORILLA fitness, která vyvíjí vlastní řadu doplňků výživy a stejnojmenného eshopu. Díky jeho jedinečnému přístupu zaměřenému na efektivní metody přeměny postavy a motivaci změnilo svůj životní styl desítky tisíc lidí.
Líbí se Ti tento článek? Sdílej ho mezi svými :)
About The Author

Tomáš Jehlička

Tomáš Jehlička je fitness trenér a autor online fitness programu Výzva 21 dní a portálů Cvičení doma a Trenér online. Tomáš je zakladatelem společnost GORILLA fitness, která vyvíjí vlastní řadu doplňků výživy a stejnojmenného eshopu. Díky jeho jedinečnému přístupu zaměřenému na efektivní metody přeměny postavy a motivaci změnilo svůj životní styl desítky tisíc lidí.

Napište mi co si myslíte :)

3 Comments

  • Kveta

    Reply Reply 26.11.2015

    …vzhľadom na časové obmedzenie som cvičila neskôr a preto len doma. Ale stálo to za to. 🙂

    • Tomáš Jehlička

      Reply Reply 26.11.2015

      I doma se dá skvěle zacvičit a dát si do těla.

  • Pavel

    Reply Reply 19.4.2016

    skvely kondicny trening! dakujem.

Leave A Response

* Denotes Required Field