Posilovací výzva s vlastní vahou těla [Trénink týdne č. 10]

V22_Posilovaci vyzva s vlastni vahou tela

Dnes tu mám pro Tebe opravdu speciální posilovací trénink. Během 7 minut dáme pořádně zabrat svalům na celém těle. Trénink bude krátký, ale o to více intenzivní. Zkus proto do každé minuty dát opravdu všechno!

Budeme cvičit s vlastní vahou těla a procvičíme výbušnost. O co jde? Jde o rozvoj maximální síly za minimum času. Trénink výbušné síly vám pomůže zvýšit vaši rychlost, obratnost a hbitost.

Tak co, zahřátí a protažení? Jdeme na to!

Jako první si dáme burpees (angličáky) s výskokem snožmo. U tohoto cviku pořádně zapojíme střed těla a břišní svaly.

Druhým cvikem jsou střídavé kliky s odrazem. U nich zapojíme horní část těla, konkrétně prsní svaly, tricepsy a ramena.

Třetí cvik je opět zaměřený na střed těla a břicho. Jedná se o překřižování nohou na hrazdě. Cvik je možné provádět i s adaptéry na kliky, ale hrazda pro tento účel poslouží víc. U tohoto cviku tu mám také jednodušší variantu.

Za čtvrté si dáme na hrazdě shyby podhmatem. Ale pozor, paže úplně nepropínáme, aby nám bicepsy pořád pracovaly. Co ale s tím, když doma hrazdu nemáš? Najdi si nějaké pevné body, za které budeš moci upevnit posilovací pružinu. S tou pak budeš provádět přítahy, které budou shyby podhmatem suplovat.

Poslední cvik je zaměřený hodně na nohy. Budeme provádět střídavé výpady dopředu s výskokem.

U každého cviku bychom měli stihnout 25 opakování do jedné minuty (u střídavých cviků 26). Nestihneš-li, cvič přesně jednu minutu. Mezi jednotlivými cviky je vždy 30 vteřin pauza.

VIDEO: Posilovací výzva s vlastní vahou těla

Jak jsi to zvládl? Dostal jsi ze sebe maximum? Není na škodu si nastavit o něco vyšší laťku, než jsi schopen zvládnout, ať se máš pořád kam posouvat. A že je pořád kam se posouvat!

V neustálém posouvání hranic je vždycky dobré mít trenéra nebo někoho, kdo Tě dokáže postrčit tam, kam by ses sám nedostal. Trenér je totiž vždy schopen z Tebe vyždímat víc, než si sám dokážeš představit.

Chceš mít přesný tréninkový plán a někoho, kdo Ti pomůže dostat se výš? Pak je tu pro tebe Výzva21dní. A jestli už máš něco z cvičení přeci jen za sebou a leccos zvládáš, dej si Výzvu pro pokročilé! Po jejím absolvování budeš tam, kde si sám možná ani neumíš představit.

About Tomáš Jehlička

Tomáš Jehlička je fitness trenér a autor online fitness programu Výzva 21 dní a portálů Cvičení doma a Trenér online. Tomáš je zakladatelem společnost GORILLA fitness, která vyvíjí vlastní řadu doplňků výživy a stejnojmenného eshopu. Díky jeho jedinečnému přístupu zaměřenému na efektivní metody přeměny postavy a motivaci změnilo svůj životní styl desítky tisíc lidí.
Líbí se Ti tento článek? Sdílej ho mezi svými :)
About The Author

Tomáš Jehlička

Tomáš Jehlička je fitness trenér a autor online fitness programu Výzva 21 dní a portálů Cvičení doma a Trenér online. Tomáš je zakladatelem společnost GORILLA fitness, která vyvíjí vlastní řadu doplňků výživy a stejnojmenného eshopu. Díky jeho jedinečnému přístupu zaměřenému na efektivní metody přeměny postavy a motivaci změnilo svůj životní styl desítky tisíc lidí.

Napište mi co si myslíte :)

Leave A Response

* Denotes Required Field